Algemene ledenvergadering 2023

Op 21 maart 2023 was onze jaarlijkse ledenvergadering. Het was de eerste ALV na de corona periode. De opkomst was groter dan voorgaande jaren, hier waren wij dan ook zeer blij mee.

Afgelopen jaar is de Coöperatie Texel Samen Beter omgezet naar de Vereniging Texel Samen Beter, dit zal fiscale voordelen met zich meebrengen. Nu betalen wij meer dan €2.200,- per jaar aan vennootschapsbelasting, geld welke wij nu beter kunnen inzetten voor de vereniging. Daarnaast is de samenwerking gevonden met de Coöperatie Kern Gezond Texel. Beide partijen streven dezelfde doelstellingen na, Kern Gezond Texel vanuit de professionals op Texel en TSB vanuit de burgers van Texel.

Openbare ledenavond, Méér dan 100 bezoekers!

Aansluitend aan de algemene ledenvergadering is een bijeenkomst gehouden; praten over de dood. Meer dan 100 Texelaars waren aanwezig om te discussiëren over hoe je het geregeld wil hebben voor je nabestaanden en welke mogelijkheden er zijn. Notaris Ingrid Witte, huisarts Jacquelien Dros en Anne Zegers van Lekker Tuus bespraken meerdere mogelijkheden en ook praktijk ervaringen. over het levenstestament. Het was een geslaagde avond, hopelijk volgend jaar weer een mooi onderwerp ter discussie.

De folder Gezond Texel 2030 is hier te downloaden.

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!